torsdag 22 oktober 2009

KOLSVART!

det är kolsvart ute, jag är inte alls sugen på vara vaken nu! Igår fyllde jag 20 år!!!!! dagen firades i lugn takt med goda vänner och fick riktigt roliga presenter, bilder kommer på den roligaste senare, haha Tack Philip, Huge, Sofia, Amanda, Molly och Natalie för en grymt trevlig och rolig fikastund. Senare på kvällen tittade även julia förbi och vi snackade skit och fikade lite mer i några timmar, så det jag hade tänkt plugga igår, gick inte precis som planerat utan fick försöka läsa i natt istället vilket gör att jag är som en zoombie idag, aja, ikväll kommer släkten på pappas sida för att fira mig, så hur mycket plugg det blir idag är tveksamt, men vad gör det!

JAG KLARADE TENTAN!

och nej, jag har inte varit på systemet än, det hinner jag med ändå, jag pluggar ju trots allt i sveriges underbaraste studentstad- UPPSALA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar