torsdag 29 oktober 2009

PM

det är vad jag roat mig med de senaste dagarna i alla fall sen i måndags, helgen tillbringades sjuk därav den dåliga uppdateringen, egenligen borde jag sova eftersom jag har som mål att träna innan skolan i morgon, det kommer inte bli av om jag känner mig själv rätt. I morgon är också den underbara dagen då min kära familj kommer hit, Mamma, Pappa, Moa, Mormor & Peppe, vi ska tillbringa torsdagen i Uppsala och sedan en weekend i stockholm, kommer bli helt underbart. jag älskar och saknar verkligen min familj, de är verkligen de som betyder och den 12 nov så åker jag och minna upp till farmor och farfar vilket är den andra viktiga delen i vår famlij, egenligen är pappas sida den jag trivs bäst med om man lägger till mormor & peppe och de flesta finns här i uppsalatrakten därav att jag inte nämner dessa och valet av studieord! men nog av svammel, jag längtar som FAN till i morgon! middagen är klar, PMet är klart, vi har tvättat ( Minna rättare sagt) Vi är redo för ett piteå besök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar